1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

BLACK FRIDAY DEALS + ANNO 984 + HARRY POTTER

Discussion in 'Ochtendprofeet' started by Bitfusion, Nov 20, 2017.

1. Bitfusion

Bitfusion Owner Staff Member Owner

BLACK FRIDAY
    Nu Black Friday stilaan in het land komt, hebben we meerdere malen de vraag gekregen voor een Black Friday korting. Wij hebben dan ook beslist deze korting door te voeren voor een hele week. Dit omdat niet iedereen de kans heeft om op vrijdag een rank te kopen.

ANNO 984
    Naarmate Anno 984, onze nieuwe gamemode, meer en meer vordert, komt de release ook dichterbij. De release zal voor ergens in december zijn. Verder willen we benadrukken dat de huidige ranks bruikbaar blijven in Anno 984 en hiervoor zullen equivalenten voorzien worden, met andere woorden "Immo" zal "Handelaar" worden. De perks voor de nieuwe gamemode zullen ook nog worden toegevoegd aan de webstore. De Black Friday-korting is de perfecte kans om al goedkoop een rank voor Anno aan te schaffen.

Verder zal onze nieuwe classes plugin binnenkort geïnstalleerd worden. Als laatste kunnen er vanaf nu ook lessen toverdranken gegeven worden.
    • Like Like x 1
  2. Ziet er tof uit! Zin in :)
  3. Anno lijkt me leuk!
  4. jefkedebeer

jefkedebeer Hoofdmonitor Staff Member Hoofdmonitor Hoofd-Professor Professor

Ik spreek volgens mij voor iedereen als ik zeg dat het staffteam trots mag zijn op de komende updates kunnen er in ieder geval ontzettend veel zin in en zal vast ook vertoond worden met een donatie. Black. Friday is een goed idee mensen die nogal krap in kas zitten of ouders die weinig geld willen geven voor ranks is dit heel interessant goed initiatief! Toont aan dat jullie rekening houden met de spelers fijn om dat te zien. Ik wens jullie nog fijne dagen toe staffleden en medespelers!
    Met vriendelijke groeten Jefke.
    • Like Like x 1
  5. Dank aan de jongens/meisjes die dit mogelijk hebben gemaakt :)

Share This Page