1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Evaluatie - Slag om Zweinstein 2.1

Discussion in 'Ochtendprofeet' started by Ilomiswir, Oct 22, 2017.

1. Ilomiswir

Ilomiswir Oud-Staff Oud-Staff

Hallo iedereen

Zoals jullie weten werd gisteren de Slag om Zweinstein georganiseerd onder leiding van @Grammatica ! Wij zouden graag weten wat jullie ervan vinden (positief en negatief) zodat we de volgende editie nog beter kunnen maken!

Laat hieronder dus weten wat je ervan vond!
    • Like Like x 2
    • Agree Agree x 2
  2. jessegeerts

jessegeerts Oud-Staff Oud-Staff

Positief: Er was geen lag
    Negatief: Ik was er niet bij :(
  3. Het was heel leuk en er was geen lagg
    Jammer dat je wel nog kon teamkillen
  4. MysteriousOscar

MysteriousOscar Professor Professor

Positief: Grammatica had de leiding
    Negatief: Ik was er ook niet bij
  5. MysteriousOscar

MysteriousOscar Professor Professor

Dat is bijnaa onmogelijk want de plugins reageren niet op spreuken en zien dat dan niet
  6. ik vond het echt een geslaad event. mischien voor de volgende keer dat je niet gekilld kan worden in je spawn.
  7. Jenlie

Jenlie Oud-Staff Oud-Staff

Ik vond het heel erg leuk, ik zou alleen iets meer variatie in het event gedaan hebben, zodat er na een half uur een verandering optreedt waardoor het interessant en spannend blijft voor de spelers.
    • Like Like x 1
  8. xItzThijs

xItzThijs Hoofdmonitor Staff Member Hoofdmonitor

Het was een geweldig en geslaagd event!
    Maar zoals Alieka al zei zou het nog leuker zijn als er steeds een soort verandering gebeurd.
  9. Ik vond het ook een fantastisch event, zeker geslaagd! Het enige jammere vond ik dat het 1 uur was. Voor de rest super leuk, ik heb natuurlijk wel het hele uur gespeeld :D
  10. Positief: Geen lag en het was super leuk!
    Negatief: Heelveel mensen waren aan het teamkillen. :(
  11. Mexicaan

Mexicaan Hoofdmonitor Staff Member Hoofdmonitor

Het hele event verliep soepel en zonder veel problemen mensen die vast zaten. Werden geholpen. Alleen de kit van Ravi aanpassen want met avada had ie niet veel. En imperio is ook maar te goed.

Veranderingen: misschien een world guard op de spawns zeten?
  12. IndianaRavi

IndianaRavi Oud-Staff Oud-Staff

Was wel leuk tho imperio was eigk de enige spreuk waar ik iets aan had want na 1 keer avada staat overal 10 sec cooldown op en k had 2 attackspreuken die een half hartje doen :/
  13. jessegeerts

jessegeerts Oud-Staff Oud-Staff

Het teamkillen was helaas niet vermijdelijk omdat er geen methode was om de hitter te traceren en evt de damage uit te schakelen..

Share This Page