Hoe doe ik het als Helper?

Hoe doe ik het als helper??

• Slecht ik zou je het liefst willen ontslaan

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    16
Hallo heksen en tovenaars!

Ik ben nu al een weekje of 2/3 Helper op DW en wil graag weten hoe jullie over mij denken, wat er beter kan, of wat ik al heel goed doe!

Kleine samenvatting wat ik op het moment doe op DW:
Zoals jullie weten is er een Marktplein gereleased deze dinsdag waar ik een heleboel aan heb meegeholpen! Ik heb namelijk deze markt gemaakt achter de schermen en Ilomiswir oftewel joep de command dingetjes. Ook ben ik samen met mijn grote vriend Chinou of hoe jullie hem beter kennen Chin_077 een dooddoener huis gemaakt! Oftewel ik ben als helper met meerdere dingen tegelijk bezig dan alleen mensen helpen. Ik help zelf met de nieuwe minigame Hide And Seek met het testen. Ik help dus staff EN spelers tegelijk. Nu wil ik graag iets waarmee jullie mij kunnen helpen: TIPS Laat ze hier onder achter en ik kijk heel graag naar alle reacties <3

Mvg
IndianaRavi AKA moldevort AKA Ravi :)

Ik vind dat je het prima doet. Ik heb voor de middelste optie gekozen omdat er altijd wel wat op te merken valt, niemand doet het perfect. Ik vind dat je het super doet als helper!

Het valt me op dat jij eigenlijk meer bezig bent met het bouwen van dingen ipv het Helpen van mensen.

Ik zie je atm meer als Builder dan als Helper. Het is fijn wat je allemaal doet maar dan had je voor Builder moeten solliciteren.

En als de vote er was had ik dit gestemd: "Matig, kan Veel beter"
Ik wil je namelijk niet ontslaan maar je bent in mijn ogen ook niet goed bezig.

Ik vote dus geen van allen.

Laatst bewerkt:
Ik ben het lichtelijk eens met Sidney. Als Helper heb ik andere gezien die veel actiever waren met de spelers. Jou zie ik eerder bouwen of dollen met andere spelers. Persoonlijk heb ik nog niet echt iets aan je gehad als Helper, maar dat kan natuurlijk ook omdat ik niet veel vraag ;)

Over het algemeen doe je het wel redelijk.

Mvg, Maxi

Het valt me op dat jij eigenlijk meer bezig bent met het bouwen van dingen ipv het Helpen van mensen.

Ik zie je atm meer als Builder dan als Helper. Het is fijn wat je allemaal doet maar dan had je voor Builder moeten solliciteren.

En als de vote er was had ik dit gestemd: "Matig, kan Veel beter"
Ik wil je namelijk niet ontslaan maar je bent in mijn ogen ook niet goed bezig.

Ik vote dus geen van allen.
Ik help iedereen die hulp nodig heeft hoor, en als ik dit niet kan vraag ik dit aan joep of ander hoger stafflid omdat ik bijv niks daarmee kan

Bovenaan