1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Informatie Wiki

Discussion in 'Wiki' started by Ilomiswir, Apr 4, 2018.

1. Ilomiswir

Ilomiswir Oud-Staff Oud-Staff

WAT IS DE WIKI?
    De wiki is een onderdeel van ons forum waar zich posts bevinden die informatie geven over een onderdeel van onze server, iedereen kan hier zo'n post plaatsen.

HOE PLAATS IK EEN POST HIER?
    Wanneer je aangemeld bent op het forum, kun je klikken op de blauwe knop 'Plaats Nieuw Topic'.
    Dan kom je op de plaats waar je je topic kan schrijven, hier kun jij jouw wiki post maken.
    Wanneer je klaar bent kun je hem plaatsen door op de blauwe knop 'Plaats Nieuw Topic' te klikken.
    LET OP: Wanneer je topic geplaatst is, kun je het niet meer aanpassen.
    Dan is het wachten, een wiki post moet worden goedgekeurd door iemand van de lead. Dit is om te voorkomen dat er posts worden gepubliceerd die content bevatten die niet correct is en/of grammaticale en/of spellingsfouten bevat.

HOE BEWERK IK MIJN POST?
    Wij hebben het uitgezet dat je je post kan veranderen omdat we niet willen dat er foutieve content bij wordt gezet. Indien je wel een post wil veranderen, zul je een post moeten maken met de naam "VERANDERING" in de titel van je post. Hier plaats je ook de link van je post in. Hierna vertel je jouw wijzigingen zo exact mogelijk. Daarna kun je je post plaatsen en deze zal zo snel mogelijk door iemand van de lead worden bekeken
    • Like Like x 1

Share This Page