1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

[Onderhoud] Anno 984

Discussion in 'Ochtendprofeet' started by Grammatica, Jan 23, 2018.

?

Zouden jullie anno weer gaan spelen als deze update succesvol verloopt?

1. Ja

2. Nee

3. Zie ik wel

Results are only viewable after voting.
  1. Grammatica

Grammatica Admin Staff Member Admin

Beste spelers

Ik plan op 29/1/2018 een onderhoud op de gamemode Anno 984. De gamemode was tevens in BETA.

Ik voeg een aantal nieuwe features toe en ik wijzig een aantal dingen:
    • Iedere school krijgt een bepaald roleplay verhaal. Deze worden momenteel geschreven. Hier zullen nog topics over komen.
    • Spelers en schoolhoofden hebben GEEN invloed meer op allianties. Dit wordt bepaald door hogere staff. Er is dus geen paniek meer over oneerlijke oorlogen of samenwerkingen.
    • Makkelijkere en meerdere manieren om AC te verdienen.
    • Verduidelijking van de regels.
    • Half omgehakte bomen zullen worden weggehaald.
    • Spelers beginnen opnieuw. Het kan dus zijn dat je in een andere school terecht komt. Mensen die een re-sort gekocht hebben, mogen opnieuw kiezen!
    • De gebouwen zullen blijven staan.
    • De nether waar pvp altijd enabled is. (dit heeft geen band met Zairix)
    • Dungeons
    • Bosses
    En nog veel meer.

Suggesties kunnen jullie achterlaten in de reacties.
    Tijdsduur onderhoud: 1 week
  2. heb nu al zin om de nieuwe updates te gaan spelen #HYPE
  3. ik zou de speler niet meer laten veranderen omdat diegene die nu nog actief zijn bepaalde projecten hebben en als ze in een andere school komen gaan ze stoppen (anderhande ik)
  4. Lead,

Dit is een idee van SamerionVincit maar hij kan dit niet plaatsen op het forum... Daarom doe ik het.. Zijn idee was om de vertrouwde personen binnen een school (als zij dit willen) om op hun eigen school te blijven. Dit is omdat zij al veel hebben gedaan voor de school en dan worden ze misschien in een andere school gesorteerd worden.... Dit is niet leuk. En dan is het schoolhoofd ook zijn vertrouwelingen kwijt. Daar om vraagt Sam(erionVincit) of de vertrouwelingen mogen blijven..
  5. Kan het een soort factions anno worden? Ik zie daar veel pluspunten in.
    • Dislike Dislike x 1
  6. Ilomiswir

Ilomiswir Oud-Staff Oud-Staff

Mee eens
  7. Grammatica

Grammatica Admin Staff Member Admin

dan heb je straks 40 scholen. de world is daar te klein voor. ally's gaan niet kloppen. rp is er niet meer. kortom dat verpest het concept
  8. Ilomiswir

Ilomiswir Oud-Staff Oud-Staff

Echter kunnen spelers wel meer doen, je krijgt niet meer het "Iedereen moet minen en hout hakken" wat het huidig eigenlijk wel is, je kunt niet enorm veel meer, bij factions kun je naast dat redelijk veel, verder ben je niet meer afhankelijk van een paar personen die alles bij jou bepaald maar kun je evt. een eigen faction starten, en anders kun je miss ook doen dat je minimaal 5 man nodig hebt om een school te starten zodat je niet allemaal 1 player 1 join factions hebt, ik denk dus dat het met factions daadwerkelijk een betere game word
  9. ^
  10. Ik ben het met Grammatica eens. Factions verpest het concept. Zo zal niemand meer in een school zitten, maar willen ze ook alleen maar oorlogen en dit verpest een beetje het concept.

Dit is mijn mening er over.
    • Like Like x 1
  11. Dit is een goed idee. Wij hebben bijvoorbeeld een project lopen bij Zweinstein, nu is het alsof we maar alles uit onze handen moeten laten vallen om te zien of we het weer kunnen oprapen straks.
  12. faction wat is dat is het saai????

Ik weet wel wat faction is maar dit is mijn mening o_O
  13. Mexicaan

Mexicaan Hoofdmonitor Staff Member Hoofdmonitor

Uhm oke?
  14. en de bossen en dungeons zijn bij factions de raids dus welke + punten want dat heb je niet bij factions
  15. Mexicaan

Kan je duidelijker zijn?
  16. Als je een faction start ben je niet afhankelijk van je schoolhoofd. Dan kun je gwn met 5 man ofzo lekker spelen.
  17. Idd ik begrijp hem ook niet
  18. jefkedebeer

jefkedebeer Hoofdmonitor Staff Member Hoofdmonitor Hoofd-Professor Professor

Hij bedoelt dat het niet origineel is "factions" en dat bosses en dungeons kunnen gezien worden als raid: je gaat er naar toe je killed chizle en komt met loot terug naar home of een death. Weinig verschil dus met factions wat betreft raiden :p
  19. Mexicaan

Ik zou zeggen dat het raiden niet hetzelfde is. Raiden is altijd met tnt.
  20. wat kan je niet plaatsen in Anno > TNT en wat willen ze niet wat er in Anno geplaatst wordt > TNT tegen griefen

Share This Page