1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Release Harry Potter Update

Discussion in 'Ochtendprofeet' started by Bitfusion, May 30, 2018.

1. Bitfusion

Bitfusion Owner Staff Member Owner

Een jaar geleden schreef ik hier mijn allereerste topic. Ik deelde mee dat DreamWorld ging openen. Exact één jaar later ben ik hier weer om het allergrootste dat DreamWorld ooit heeft uitgebracht te presenteren. Van in november zijn we dagelijks bezig geweest en we kunnen nu eindelijk zeggen dat het ongeveer af is! Je leest het goed, de update gaat dadelijk live! Het echte topic waarin ik jullie écht alles vertel, komt er binnenkort. In dit topic wil ik jullie graag een beeld geven over de praktische zaken, alhoewel ik toch wat sneak peaks ga geven!

Wanneer gaat het open?
    Dit is de meest gestelde vraag, waar we spijtig genoeg nog geen antwoord op hebben. Wat we wel beloven is dat het rond zondag 24 juni zal zijn! Perfect om na de examens (voor sommigen) eens te ontspannen!

Wat gebeurt er met mijn ranks?

1. Blijven ranks behouden?
      Natuurlijk blijft alles behouden, daarover hoef je je geen zorgen te maken. Ook de crate keys e.d. krijg je allemaal terug. Je zal hier vanaf de release een mail voor kunnen sturen naar [email protected].

2. Blijven alle ranks behouden?
      De immo-rank zal niet langer deel uitmaken van ons assortiment, maar niet getreurd: we vervangen deze door de "magie-zoöloog"-rank. Omdat we natuurlijk voordelen verwijderen van de immo-rank, geven we enorm veel extra's aan deze rank. Zo zal de rank verschillende morphs én pets hebben. Ook geven we nog vele andere voordelen m.b.t. Newt Scamander die we in de volgende post uit de doeken doen!

3. Komt er een nieuwe rank?

Uiteraard komt er een nieuwe rank en we zijn verheugd hem voor te stellen! De nieuwe rank zal "feniks" heten.
      De feniks-rank staat voor een ENORM aantal particles, morphs, pets, wand designs, speciale items enz. De pre-order start binnenkort, hierbij zullen we een korting van 50% geven!
    Wat verandert er nu concreet?
    Zoals hierboven vermeld, delen we dit mee bij onze volgende post. Hieronder geef ik al enkele leuke zaken mee!
    1. Schaken: je zal in de server kunnen schaken
    2. Chocokikkerplaatjes
    3. Nieuwe wegisweg
    4. Nieuw kasteel
    5. Nieuwe spawn
    6. Nieuw ..., alles!
    7. Examens
    8. Lessensysteem
    9. Veel meer quests
    10. Nieuwe duelarena's
    & nog honderden andere zaken die we nog geheimhouden.

Enkele foto's:

Komt er een livestream?
    @craftercis zal de opening streamen op zijn YouTube-kanaal, abonneer alvast op hem!
    >> KLIK HIER <<

Wie heeft er zin in? :)
  2. Ik heb er zeker alvast zin in.

Nog veel succes met het voorbereiden van de update!
  3. 20mattay05

20mattay05 Professor Staff Member Professor

Kan echt niet wachten!!

Ik koop direct de Feniks Rank als dat mogelijk is!:D:)
  4. donavan121898

donavan121898 Admin Staff Member Admin Professor

Heb er zin in!
    Hopelijk word het een succes :)
  5. Nieuwe Roleplay serie in aantocht! Wie is er hyped?!
  6. Omgg... yeeess :D zo hyped
  7. NatteHanddoek

NatteHanddoek Klassenoudste Staff Member Klassenoudste Architect

Helemaal klaar voor!

:D
  8. Grammatica

Grammatica Admin Staff Member Admin

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  9. jefkedebeer

jefkedebeer Hoofdmonitor Staff Member Hoofdmonitor Hoofd-Professor Professor

10. lolCreepymc32

lolCreepymc32 Oud-Staff Oud-Staff

Dan ga ik toch maar is actief spelen. Zin in!!
  11. 1 Jaar geleden dat ik dreamworld joinde en blijft nog steeds het beste.
  12. Wij zijn blijj!!!
  13. Ik kan er waarschijnlijk niet bijzijn vind ik heel jammer

Share This Page